Kiten in het noorden van Madagascar - Reisverslag uit Antsiranana, Madagascar van Priscilla & Daniel - WaarBenJij.nu Kiten in het noorden van Madagascar - Reisverslag uit Antsiranana, Madagascar van Priscilla & Daniel - WaarBenJij.nu

Kiten in het noorden van Madagascar

Blijf op de hoogte en volg Priscilla & Daniel

17 Juli 2012 | Madagascar, Antsiranana

Na het etentje met Casper en Suzanne word ik in de nacht wakker met een dikke lip.. Eerst denk ik dat ik een voedselallergie heb, maar ik kan later een bultje ontdekken, moet een mug zijn geweest. Ik wou dat de mug ook in de andere kant had gestoken want dan had het nog ergens op geleken.. De volgende dag probeer ik wat slaap in te halen, maar dat wil niet echt lukken. Sowieso niet de laatste tijd. Wat echt heel vervelend is omdat ik overdags als een zombie rondloop en alles niet echt meer binnenkomt. Als we 's avonds gaan eten in een restaurant stort ik in. Ik zit te zweten, heb het koud, voel me echt heel bang en ik voel me zo slap dat ik bijna flauwval. Daan sleept me terug naar het hotel. Daar val ik gelukkig wel snel in slaap. De volgende dag vliegen we naar het noorden van Madagascar. Gelukkig worden we daar van het vliegveld afgehaald door het kite hotel want ik voel me alles behalve uitgerust en zeker van mezelf. Ik heb besloten om geen kite  lessen te nemen. Het is beter om gewoon een paar dagen op m'n kont te zitten en slaap in te halen. Ik vind het wel jammer!
Vanuit het vliegveld rijden we met de auto naar de zee, waar we in een strandtentje wat eten en wachten tot het eb is zodat we met het bootje kunnen vertrekken. De reis met het bootje naar het kite hotel duurt een uurtje en de zee en omgeving zijn echt supermooi! 's Avonds wordt er gezamenlijk gegeten met de rest van de gasten, maar iedereen spreekt Frans, en in zo'n tempo dat ik het niet kan volgen. De volgende dag heeft Daan zijn eerste kiteles. Tussen de dutjes kijk ik vanuit ons tentje af en toe met de verrekijker. Het gaat best goed vind ik! De dag daarna kan Daan al staan op z'n bord! De dagen vliegen voorbij, en ik ben weer helemaal het ventje! En Daan kan al alleen het water op met een kite! Ik heb besloten dat ik stop met m'n malaria tabletten, ik denk dat die de reden zijn van mijn slapeloosheid en angsten. Als ik in de agenda terugkijk zijn de eerste nacht en dag na een malaria pil steeds rotdagen geweest. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Priscilla & Daniel

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 19156

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Indiase Himalaya

18 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

weggaan en thuiskomen

18 Juli 2012 - 11 September 2012

Peru

12 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Madagascar

19 Mei 2012 - 11 Juni 2012

Mozambique

13 Mei 2012 - 18 Mei 2012

Zuid-Afrika

Landen bezocht: