Weer thuis! - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Priscilla & Daniel - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Priscilla & Daniel - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Priscilla & Daniel

17 September 2012 | Nederland, 's-Gravenzande

Inmiddels zijn we weer thuis en zit de eerste werkdag er alweer op!

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor het lezen van onze blog en ook voor de reacties! Het was elke keer weer leuk om deze te lezen!

Dank jullie wel!!

En natuurlijk Papa en de mama's voor o.a. het verzorgen van ons huisje en de tuin!




  • 17 September 2012 - 21:37

    Papa En Mama:

    Hey,
    We hebben het met liefde gedaan, maar zijn wel blij dat jullie eindelijk weer thuis zijn!!
    Xx

  • 17 September 2012 - 22:09

    Elly:

    Hoi Daan en Priscilla,
    Ik ben blij dat ik heb kunnen meegenieten door al jullie verhalen en foto's. En vooral dat jullie zo'n geweldige reis hebben kunnen maken, waar jullie zoveel indrukken hebben opgedaan en ontzettend van hebben genoten. Nu sparen voor de volgende reis?????
    Dikke knuffel van mij.

  • 18 September 2012 - 18:46

    Bram En Cleem:

    Hoi Daan en Priscilla
    Welkom (heelhuids!) thuis, en geniet weer van de dagelijkse beslommeringen.

  • 22 November 2012 - 18:49

    SofieOp De Beeck:

    Hallo Daan en Priscilla,

    Bij het zoeken naar informatie over Madagascar, kwam ik op jullie blog terecht. Ik zou willen vragen of ik jullie email-adres zou kunnen krijgen om wat informatie te vragen. Ik heb namelijk een heleboel praktische vragen en dat gaat makkelijker via mail.

    Bedankt,

    Sofie

  • 09 December 2012 - 13:12

    An De Schryver:

    Prachtige reis! Ik kwam jullie verhaal tegen tijdens mijn zoektocht naar reisverslagen van Peru. Kunen jullie me effe mailen, k heb wat meer informatie nodig ove de jugletours: hoe vast te leggen, prijzen, teveredenheid,...Wa jullie mar kwijt willen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenzande

weggaan en thuiskomen

df

Recente Reisverslagen:

17 September 2012

Weer thuis!

06 Mei 2012

Nog een paar dagen.. !
Priscilla & Daniel

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 810
Totaal aantal bezoekers 19151

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Indiase Himalaya

18 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

weggaan en thuiskomen

18 Juli 2012 - 11 September 2012

Peru

12 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Madagascar

19 Mei 2012 - 11 Juni 2012

Mozambique

13 Mei 2012 - 18 Mei 2012

Zuid-Afrika

Landen bezocht: